Regulamin
Regulamin Sklepu
Padaventura Bartłomiej Piątkowski ul. Czereśniowa 16 m.1, 91-357 Łódź
tel. +48 790700991 NIP: 7262588742
Wpisany do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, prowadzonej przez Minister Przedsiębiorczości i technologii.
Nr. rachunku bankowego Millenium Bank 15116022020000000522401794 Adresem odbioru osobistego i zwrotnym jest adres j.w.
Biuro obsługi klienta e-mail: padaventua@gmail.com tel. kom. +48 790 700 991
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Zamówienia dokonuje się poprzez wypełnienie formularza zamówienia.
Ceny produktów widoczne na stronach są cenami brutto (zawierają podatek VAT),
wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.
Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu
internetowego pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego.
W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem,
Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty
ceny przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
Sprzedający dostarcza dowód zakupu (paragon) lub Rachunek, który stanowi
potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia Rachunku,
w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego jej
wystawienia. Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje
postanowienia regulaminu sklepu. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania
zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru. W momencie złożenia
zamówienia przez Klienta zostaje wygenerowany numer zamówienia. W momencie
zrealizowania zamówienia Klient jest informowany drogą e-mailową.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment wysłania poprawnie wypełnionego
formularza zamówienia. Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez
wiadomość e-mail.
Dopóki użytkownik nie zatwierdzi wyboru produktów przyciskiem „Wyślij zamówienie”, ma
możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w zamówieniu, jak i danych
teleadresowych do wysyłki lub faktury.
Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia
przyjęcia oferty zakupu, tj. przed otrzymaniem maila potwierdzającego przyjęcie
zamówienia do realizacji. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować
się ze Sklepem drogą telefoniczną lub mailową.
Przesyłki wysyłane są w ciągu 24h(dni robocze) od otrzymania wpłaty, złożenia
zamówienia z opcją wysyłki “Płatność za pobraniem”. O wysłaniu paczki Sklep informuje
Klientów mailem. W szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, mogą być wprowadzane w nim
zmiany. Zmiany w zamówieniach mogą być składane poprzez kontakt telefoniczny lub
mailowy.
Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej Dpd lub za
pośrednictwem paczkomatu In-post.
Obowiązujące formy płatności w Sklepie to :
a) bezpośrednia wpłata na konto bankowe, koszt wysyłki:
przedpłata paczkomat In Post 11,00 paczka do 30kg
przedpłata firma kurierska 15,00 zł paczka do 30 kg
b) Pobranie:
pobranie firma kurierska 18,00 zł paczka do 30 kg
c) przedpłata paczkomat In Post 13,00 paczka do 30 kg
KOSZTY i CZAS DOSTAWY
Wysyłka odbywa się codziennie (dni robocze pn-pt).
O wysłaniu paczki Sklep informuje e-mailem.
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej i paczkomatów InPost.
Na życzenie, Klient może odebrać zakupiony towar osobiście w siedzibie firmy:
Padaventura Bartłomiej Piątkowski ul. Czereśniowa 16 m.1, 91-357 Łódź
Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy, gdy przesyłka została już wysłana.
Dostawa przesyłki jest zazwyczaj w ciągu 3 dni od zaksięgowania wpłaty.
Gdy wartość zamówienia przekroczy 299 zł wysyłka jest bezpłatna na terenie Polski.
WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE
Szybka wymiana!
W przypadku źle wybranego produktu nasz sklep daje możliwość bezproblemowej
wymiany na inny produkt.
Na dokonanie zamiany klient ma czas do 30 dni od czasu otrzymania paczki.
Warunkiem zamiany jest odesłanie kompletnego produktu nie noszącego śladów
użytkowania, wskazane aby odesłać oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu.
Koszty odesłania produktu ponosi kupujący, my odsyłamy wskazany produkt we własnym
zakresie przesyłką kurierską lub na życzenie paczkomatem.
Szybki i bezproblemowy zwrot!
Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta Kupujący będący Konsumentem
może odstąpić od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu)
dni od dnia otrzymania towaru. W razie skorzystania z tego prawa od odstąpienia od
umowy umowę uważa się za niezawartą.
Konsument zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na odległość
odesłać towar do Sprzedawcy na adres:
Padaventura Bartłomiej Piątkowski ul. Czereśniowa 16 m.1, 91-357 Łódź
Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
Reklamacje
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany
Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy
Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego
Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie dowolnej np.
telefonicznie pod numerem +48 790 700 991 lub pocztą elektroniczną na adres:
paaventura@gmail.com
Konsument zobowiązany jest odesłać towar na adres:
odesłać towar do Sprzedawcy na adres:
Padaventura Bartłomiej Piątkowski
ul. Czereśniowa 16 m.1
91-357 Łódź
oraz opisać przyczynę reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej
zgłoszenia przez Konsumenta.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Konsumenta,
Sprzedawca doprowadza towar do stanu zgodnego z umową sprzedaży zgodnie z
żądaniem Konsumenta poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę towaru na nowy. Jeśli
wymiana lub naprawa narażałaby Konsumenta na znaczne niedogodności Sprzedawca,
zgodnie z treścią żądania Konsumenta, obniży cenę lub zwróci pełną należność za
reklamowany towar wraz z dodatkowymi kosztami poniesionymi przez Kupującego, w tym
kosztami transportu.
Konsument może składać reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2
lat od dnia otrzymania towaru, jednak traci uprawnienia reklamacyjne z tego tytułu w
przypadku jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z
umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH BEZPIECZEŃSTWO– POLITYKA PRYWATNOŚCI
Powierzenie nam swoich danych osobowych to kwestia zaufania ze strony klienta, które
dla nas jest priorytetowe. Szanujemy prywatność Twoją i Twoją sferę osobistą.
Pragniemy poinformować, że dane podawane przez naszych klientów w celu realizacji
zamówień lub subskrypcji newslettera gromadzimy i chronimy zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. “O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą użytkownikom
serwisu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia
żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
ZBIERANIE I WYKORZYSTYWANIE DANYCH
Dane są zbierane i przechowywane w celu realizacji zamówień, gwarancji, zwrotów i
wymiany towarów, a także w celu realizacji programu partnerskiego, systemu komentarzy i
innych procesów związanych z wykonywaniem naszych usług i sprzedażą towarów.
Numer telefonu, o który pytamy w formularzu zamówienia, niezbędny jest w przypadku
pytań, wyjaśnień i uzgodnień związanych z realizacją zamówienia. Nie jest podawany
kurierowi, ani innym podmiotom, chyba że w uwagach wypełniający formularz zaznaczy
inaczej.
Login i hasło zabezpieczają ostęp do profilu klienta. W profilu klienta można
przechowywać, sprawdzać i aktualizować swoje dane, w szczególności dotyczące adresu
wysyłki, domyślnego sposobu dostawy, domyślnego sposobu płatności, opcji subskrypcji
newslettera oraz historii zamówień . Klient zobowiązuje się do traktowania danych: login i
hasło jako poufne i nieudostępniania ich osobom trzecim, nieupoważnionym. Nie
ponosimy odpowiedzialności za pomyłki, zapominanie haseł, zagubienie przez klienta
danych dostępu do profilu klienta, itp.